1400 آخرین انتخابات زیر سایه رهبری خامنه ای

 

 

انتخابات ریاست جمهوی سیزدهم  دست کم تنها یک اهمیت دارد . این انتخابات از این رو مهم است که در هشتاد و دو سالگی شخض رهبر برگزار می‌شود و فرد پیروز آخرین رئیس جمهور تنفیذ شده از سوی او خواهد بود.انتخابات در ایران بیشتر از آنکه نمایش دموکراسی باشد،مرگ دموکراسی ست.چه احساسی به همگان دست می دهد وقتی شخص خامنه ای در تلویزیون در چشم مردم نگاه می کند و خواستار مشارکت حداکثری می شود؟! خواستار دولت انقلابی و ضد فساد می شود در حالیکه فساد و عفونت سرتاپای نظام ولایی را فرا گرفته است؟!چه کسی در این سیرک تکراری قربانی ست؟!آیا می توانیم چهار سال آینده را نیز با چنین نمایشی ادامه دهیم؟!

 طی چند ماه اخیر بارها خبر-شایعه وخامت حال آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شده است؛ گرچه این خبرها هر بار به واسطه سخنرانی‌های از قبل ضبط شده رهبر جمهوری اسلامی تکذیب شده‌اند٬ اما رهبر هشتاد و دوساله جمهوری اسلامی به وضوح توانایی سابق خود را ندارد و به رغم اینکه سال‌ها معروف بود به توانایی در سخنوری٬ روز گذشته برای ایراد سخنرانی ویژه روز قدسش مجبور به خواندن از روی متن از پیش آماده شده بود.

مردم در این آخرین انتخابات او را ناامید کنند .هر چند فردای روز انتخابات او از حضور پر شور ما قدردانی خواهد کرد اما دست کم دلقک چنین نمایشی نباشیم.دعا نکنیم،مطمئن باشیم!

نظرات

پست‌های پرطرفدار