نماز قدس بعدی به امامت خامنه‌ای در خانه عنکبوت

 

 

  

توهم لازمه دیکتاتوری ست . چه آن آینده ای دوری که با ظهور ساخته خواهد شد و چه آینده نزدیکی که با آب و برق مجانی قرار بود فراهم شوداما اوضاع آنقدر خراب ست که کاسه صبر ملت لبریز شده و اینان رویاها و توهماتشان را نزدیک تر آورده اند .اینان جزو نمیرهای نظام ولایت هستند و قرار است فیلم سقوط اسرئیل را به همراه جنتی و ولایتی و البته حضرت آقا مانند فیلم های هالیوودی و روسای جمهوری آمریکا از مرکز فرماندهی به طور زنده تماشا کنند. ،مانند .البته یک نوع آدرس دهی غلط نیز دارد. خانه عنکبوت همان جایی ست که اینان مانند بختک بر جان و مال ایرانی نشسته اند و از آن تغذیه می کنند.

مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تماس گرفته و مدعی شده است که «به‌زودی در قدس شریف به امامت» علی خامنه‌ای «نماز خواهیم خواند».

تماس علی اکبر ولایتی با زیاد نخاله پس از چند روز راکت پراکنی شدید گروه‌های شبه‌نظامی ساکن نوار غزه به سوی اسرائیل و بمباران‌های این کرانه توسط ارتش اسرائیل صورت گرفته است.

آقای ولایتی در این تماس گفته که اسرائیل «خانه عنکبوت» است و راکت‌پراکنی‌های گروه جهاد اسلامی و حماس به خاک این کشور را «پیروزی» و «اقتدار» خوانده و آن را «صمیمانه تبریک» گفته است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار