وبلاگ جدید ترامپ و برخورد شبکه های اجتماعی با آن

 

 

 

پولیتیکو :دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، روز سه شنبه وبلاگ جدیدی را راه اندازی کرد تا پیام خود را به کاربران و طرفدارانش برساند، کاری که با ممنوعیت های حضور او در  فیس بوک، توییتر و سایر سیستم شبکه های اجتماعی پیچیده و بغرنج است. این اقدام همچنین می تواند منجر به برداشتوبلاگ جدید ترامپ و برخورد شبکه های اجتماعی با آن ها و واکنش های بیشتر بابت اظهارات وی در فضای مجازی شود.
اکثر شبکه های اجتماعی کاربران را از ایجاد حساب های جایگزین، برای دور زدن تعلیق منع می کنند. این قوانین باعث شد که توییتر و فیس بوک در اوایل سال جاری برعلیه پست هایی او از جمله حساب تبلیغات انتخاباتی وی و عروسش، لارا ترامپ منتشر شد، اقداماتی انجام دهند.

اکنون، ترامپ یک صفحه وب راه اندازی کرده است که کاربران می توانند سخنان او از این طریق به فیس بوک و توییتر ارسال کنند، و این می تواند منجر به اجرای سیاست های تازه ای از سوی شرکت های رسانه های اجتماعی شود.

سخنگوی توییتر روز سه شنبه به نشریه پولیتیکو گفت که اشتراک مطالب از سایت جدید ترامپ  به طور کلی تا زمانی که مطالب قوانین توئیتر را نقض نکنند، مجاز است.

او همچنین گفت، اگر کاربران بخواهند از حساب ترامپ تقلید کنند و تنها هدف آنان جایگزینی حساب تعلیق شده دونالد ترامپ باشد این کار ممنوع است.یعنی به اشتراک گذاشتن پست از سایت باعث شکستن قوانین توییتر در مورد ممنوعیت می شود. اما سخنگوی فیس بوک درخواست برای اظهار نظر در مورد نحوه برخورد با این پلتفرم  و کاربرانی که پیام های وبلاگ ترامپ را در سایت خود به اشتراک می گذارند، پاسخ نداد. اما هر دو شبکه اجتماعی به زودی بابت ارسال چنین پست هایی از وبلاگ مورد نظر تصمیم هایی خواهند گرفت......

منبع و ادامه:پولیتیکو

نظرات

پست‌های پرطرفدار