سیستم بهداشت هند در حال فروپاشی است!

 

 

 

دیلی میل:سیستم بهداشت هند در حال فروپاشی است.کوید در این کشور مردم را جارو می کند. در قبرستان ها شبانه روزی،  قربانیان را می سوزانند.
بیش از دویست هزار مورد جدید به طور متوسط در طی روز ​​در هفته گذشته ثبت شده است.  بیست برابر بیشتر از دو ماه پیش.انگلیس سفر به هند را از روز دوشنبه ممنوع کرد اما چنین اقدامی دیر انجام ش زیرا بیش از ۱۰۰ نفر در بریتانیا مبتلا به نوع هندی هستند.بوریس جانسون امشب به پرسش ها پاسخ می دهد. از جمله به این پرسش که چرا 900 نفر در روز اجازه ورود از هند به انگلستان را دارند

سیستم بهداشت هند تحت سریعترین شیوع ویروس کرونا ویروس از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در حال فروپاشی است. سوزاندن شبانه روزی قربانیان در کوره ها ادامه دارد.

بیش از دویست و پنجاه و نه هزار مورد دیگر در روز سه شنبه ثبت شد که بالاترین میزان روزانه ابتلا در جهان است و  مرگ 1761 نفر، بالاترین میزان تلفات روزانه در این کشور است. دانشمندان می ترسند این نوع هندی تا اندازه ای در برابر  واکسن ها مقاوم باشد.

انگلیس روز دوشنبه هند را به لیست قرمز خود اضافه کرد امادر این باره مورد انتقاد قرار گرفت .دلیل این انتقاد این است که هفته ها دیر اقدام کرده است چرا که بیش از 100 نفر در انگلیس  به نوع هندی مبتللا شده اند .....

منبع و ادمه:دیلی میل

نظرات

پست‌های پرطرفدار