پرواز پول ایرانیان برفراز غزه برای یک پیروزی خیالی!

 reuters

نیروهای تحت حمایت جمهوری اسلامی را از روی حماقت شان در اعلام پیروزی پس از هر درگیری می توان به آسانی شناخت. 230 فلسطینی شامل 65 کودک در جنگ اخیر کشته شده اند وساختمان های بسیاری ویران شد. مردم بسیاری در یکی از متراکم ترین مناطق جمعیتی جهان بی خانه شدند اما باز اعلام پیروزی می کنند. و البته راکت های شلیک شده پرواز پول ایرانیان برفراز این جنگ بود.ایران دوباره برای جنگ بعدی موشک های تازه باید برای اینان با پول ملت فراهم می کند.پول ملت را هدر دادیم ،صدها نفر کشته شدند تا در یک پیروزی خیالی سهیم باشیم؟4500 راکتی که به سوی اسرائیل شلیک شد با پول چه کسی تامین شد؟! هر راکت چند؟!

پول و منابعی که می بایست صرف مشکلات داخلی شود برفراز آسمان اسرائیل تباه شد . وظیفه ابلهانه نابودی اسرائیل ما را رها نخواهد کرد.در روند جنگ برادران عرب از امارات وعربستان وسایر کشورهایی که با اسرائیل روابط پنهان و پیدا دارند دم بر نیاوردند. جهان عرب رویای نابودی اسرائیل را کنار گذاشته است اما در ایران همچنان بر مدار چنین توهمی روزشماری می کنند.

اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس، جمعه ساعاتی پس از اعلام آتش بس بین اسرائیل و غزه، از کمک « پول و تسلیحاتی» جمهوری اسلامی ایران به گرو‌ه‌های فلسطینی تشکر کرد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار