چگونه چین برای جنگ جهانی سوم آماده می شود؟!

 

 

دیلی میل:چین با سلاح های بیولوژیکی از جمله ویروس کرونا برای جنگ جهانی سوم آماده می شود.این مطلب، طبق پرونده ای که توسط ارتش آزادیبخش خلق منتشر شده و همچنین در اختیار وزارت امور خارجه آمریکا نیز قرار گرفته است نشان از تلاش شش ساله چین دارد.

بر اساس سندی که محققان آمریکایی به دست آورده اند، دانشمندان چینی در شش سال گذشته خود را برای جنگ جهانی سوم با سلاح های بیولوژیکی و ژنتیکی از جمله ویروس کرونا آماده کرده اند.طبق مدارکی که وزارت امور خارجه ایالات متحده به آن دسترسی پیدا می کند، سلاح اصلی پیروزی در چنین جنگی و شرایط مناسب برای انتشار یک اسلحه زیستی چیست و تأثیر آن  بر سیستم پزشکی دشمن چه اندازه می تواند باشد.

این شواهد نگرانی های را که در مورد علت ایجاد و انتشار کووید 19وجود دارد تائید می کند، با این حال برخی از مقامات هنوز معتقدند که این ویروس از آزمایشگاه چین فرار کرده است.این پرونده از سوی دانشمندان ارتش آزادیبخش خلق و مقام‌های بهداشتی که جزئیات آن در  The Australian انتشار یافته  است و دستکاری بیماری‌ها برای ساخت سلاح «به روشی که قبلا هرگز دیده نشده» را بررسی کرده است. چهره‌های ارشد دولت می‌گویند که این امر نگرانی‌های بسیاری را در مورد اهداف نزدیکان رئیس‌جمهور شی جین پینگ در بحبوحه ترس روزافزون از فقدان مقررات مشخص این کشور در مورد آزمایشگاه‌ها ایجاد کرده است.

نویسندگان این سند اصرار دارند که جنگ جهانی سوم بیولوژیکی خواهد بود. دو جنگ جهانی پیشین که به ترتیب شیمیایی و هسته‌ای بودند. این سند می‌گوید تحقیقات ارجاعی حاکی از آن است که دو بمب اتمی که بر سر ژاپن ریخته شد آنها را مجبور به تسلیم کرد و جنگ جهانی دوم را به پایان رساند، اما به گفته نویسندگان سند سلاح‌های بیولوژیکی سلاح اصلی پیروزی در جنگ جهانی سوم خواهد بود. این سند همچنین شرایط ایده‌آل برای استفاده از اسلحه بیولوژیکی و وارد آوردن حداکثر آسیب را بیان می‌کند.

دانشمندان می‌گویند چنین حملاتی نباید در وسط روز روشن انجام شود زیرا نور شدید خورشید می‌تواند به عوامل بیماری‌زا آسیب برساند و باران یا برف می‌تواند بر ذرات «آئروسل» -ذرات گرد و گاز که در هوا معلق است]-تاثیر بگذارد. درعوض، باید این حملات در شب یا هنگام طلوع فجر یا غروب یا در هوای ابری انجام گیرد آن هم با «جهت پایدار باد... به طوری که ذرات معلق گاز در منطقه هدف شناور شود.» این تحقیق همچنین خاطرنشان می‌کند که چنین حمله‌ای منجر به افزایش تعداد بیمارانی می‌شود که به درمان در بیمارستان احتیاج دارند و این «می‌تواند باعث فروپاشی سیستم پزشکی دشمن شود.» نگرانی‌های دیگر شامل تحقیقات بر «افزایش عملکرد» (Gain of Function) چین در موسسه ویروس‌شناسی ووهان است - در نزدیکی جایی که اولین شیوع کووید-۱۹ کشف شد - که در آن ویروس‌شناسان در حال خلق ویروس‌های جدیدی هستند که گفته می‌شود مُسری‌تر و کُشنده‌تر‌ند.

منبع و ادامه: دبلی میل

نظرات

پست‌های پرطرفدار